Sunday 19 August 2012

Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin


Salam...

Kesempatan ini saya ingin mengucapkan "Selamat Hari Raya Aidilfitri" kepada keluarga saya dan saudara mara saya, rakan2 yang mengenali saya dan juga kepada para pelanggan yang pernah berjual beli dengan saya di My Suggies Zone, Phenomenarz ProjecTee dan NARZ MN PhotoCreative.

Mohon ampun dan maaf ke atas kesalahan yang pernah saya lakukan samada sedar atau tidak dan saya mohon halalkan makan dan minum sekiranya terambil secara sengaja atau tidak.

Saya mendoakan kepada anda semua semoga Syawal kali ini memberi seribu satu rahmat dan penuh keberkatan kepada anda semua dan juga keluarga anda. InsyaAllah.....Salam Syawal dari saya, Mohd Nazrin Salehuddin....Assalamualaikum:)


M. Nazrins
Empunya
NMPC
My SuggiesZone
Phenomenarz ProjecTee





No comments:

Post a Comment